هتل میراکل آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میراکل آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر 11 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 14 کیلومتر فاصله دارد. هتل میراکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید . 

امکانات هتل میراکل آنتالیا :

هتل میراکل آنتالیا که برای گردشگران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری ،کشتی ،قایق رانی ،اسکی روآب ،تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافران تور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به آنتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت،گاو صندوق ،صندلی ،سشوار،تلویزیون ،حمام و وان می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: